From London to Brighton

Tänk att man kan ha så jävla ont i magen under en hel film!!
Måste ju ge den fett med cred eftersom den lämnade mej nåt fruktansvärt illa berörd.

Sen slår man på TVn morgonen efter när man käkar frulle och vad slår man på?
Jo, Oprah och självklart handlar det om just det filmen berörde igår - män som gillar yngre...
Och då menar jag inte Bertil 55 gillar Karin 35.

De visade en handbok som såg jävligt proffsig ut och däri står då alltså vilka saker man brukar ha i hemmet som kan användas som sexleksaker. Inhandla även en stor tub glidmedel.
Därefter står det instruktioner och tips på vad man kan göra från år till år med barnen, start från nyfödda.

Man får så ont i magen, man vill spy, slå. Man kan inte annat än att börja gråta. 

Vad är det för nåt i hjärnan som är fel när man ens kan tänka såna här tankar? Än mer utföra sådana fruktansvärda handlingar? Har man kommit fram till det? För har man tendens att begå såna brott ser jag inte meningen med deras liv. Helt ärligt jag gör bara inte det.  Jag är inte för dödsstraff, i och med alla oskyldigt dömda som bara ploppar upp, men i dessa fall är jag mer än villig att göra undantag. 

"Man utnyttjar spädbarn för de minns inte sen vad som har hänt." 




Flypsyde - Happy Birthday

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0