ups & downs


imorn kommer F hit för o kika på väggar, golv o lite annat. Ska bli så skönt när renoveringen är gjord och man äntligen kan ta tag i de sista bitarna gällande inredning. jag både gnuggar händerna och skuttar lite av förtjusning bara vid tanken. Det kan ju inte bli komplett och som man vill förrän man fått väggarna klara åtminstone.

Lustigt hur man som total ickematerialist kan bli så såld på inredning. visst, jag är ju inte direkt snabb. men jag vill bygga upp det långsamt så jag blir nöjd. tänk att man nästan skäms nu när man tänker på hur skabbigt man levde förut. eller näe, det skulle jag aldrig göra men att man liksom inte brydde sig ett skit. annorlunda bara. :)

fest fredag. inspanad kille ska dit. söt som attan och kan man tänka sig - singel dessutom. heelt otroligt!

and over to se bad news - traset spökar lite igen. FAN! jag pallar fan inte med det.

nåväl imorn ska nya stövlar inhandlas o fyfan så fina dom e!

cYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0