Girl on the loose


Alltså stor jävla SUCK på er!
Återigen fett irriterad på detta eeeviga tjatande! Skulle en brud tjata sådär på en kille skulle man bli deletad från den snubbens liv på en gång! Fattar dom inte att man blir förbannad till slut och att det är jävligt osexigt?!!!
Vill jag så gör jag precis vafan jag vill utan att be om lov. Om nån tjatar på mej så är det med nästan hundra procents säkerhet att det aldrig kommer att inträffa.
De går på som att det är de som bestämmer vad som är hot and what's not. Men det är ingen annan som bestämmer sån skit. Det bestämmer man helt jävla själv. Hur enkelt som helst.
Jag fattar inte vad det kommer sig att jag alltid råkar ut för detta? Utstrålar jag "tjata på mig" eller nåt? Känns fan så!

Nej. Nu får det fanimej va nog. Minsta lilla tjat och då är det kört. Så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0