fcukin unbelievable 10/23

Vilken liten SKIT!
 "Lika bra å säga att jag är oanträffbar för att slippa sura miner."
Wot the fuck?
Nu jävlar kan jag GARANTERA dej sura miner ditt självgoda helvete!

Alltså allvarligt, vad fan tror vissa människor om sig själva egentligen? Jag försöker, verkligen FÖRSÖKER, att vara en trevlig och glad människa. Nej, jag vet, jag är inte född sån. Fyfan vad jag kämpar för att se det goda i allting och du ska veta hur jävla svårt det är!! Och när man får såna där jävla kommentarer i nyllet när man bara slänger en liten hälsning, alltså VAFAN!? Sånt där får mej fan att säga upp kontakten. Sen får du tycka att det är hur löjligt som helst men varför i helvete slösar vi tid på människor som clearly inte bryr sig ett spår om nåt annat än att vårda sitt stora bultande ego.
Nåväl, insikt är alltid en positiv sak icke sant?! Aja din jävla badboll. Lev du ditt jävla glidarliv eller vafan du håller på med. Flytta till fuckin jävla Norge för jag tänker då inte bry mig nåt mer.

A, bara för att förtydliga så var det ju inte enbart denna lilla incident som orsakade detta pådrag. Nej, det var bara droppen.

Ajöken då fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0